Powiem tak. Byłem u mechanika i w sumie mi zrobi na jakie chcę. Jednomas no problem. Powiedział też, że to telepanie może mnie wkurzać ale nim dwumasa kompletnie się rozleci to jeszcze sporo polata.
Teraz spojrzałem na Allegro i widzę, ze komplet sprzęgła z dwumasą (koło, łożysko, docisk i tarcza) mogę mieć za 1000zł. Tak więc różnica niecałych 400zł i się zastanawiam czy jest sens się w to bawić. Po pierwsze ciężko znaleźć koło w dobrym stanie, trzeba je zawieźć i zabielić. Jak się źle zabieli to może się ślizgać, do tego nie wiem po czym poznać czy koło jest ok czy nie.
Nie mam zamiaru już auta podkręcać, tyle ile mam mi wystarczy, a momentu mi nie przysrosło na tyle, żeby dwumas tego nie wytrzymał. Do tego głównie trasy, więc nowy dwumas spokojnie powinien 100- 150 tyś., a że auto ma już 305 tyś. km to nie sądzę, żebym zrobił nim więcej niż te 400-450 tyś. km.
Także stwierdzam, że chyba dla mnie zabawa dla 300-400 zł zysku nie jest warta zachodu. Nie wiadomo też czy mi się spodoba jazda na jednomasie. :P
Kolega Kimoch pisze w ogłoszeniu, że sprzęgło to oryginalny LUK. Wcześniej było wspomniane, że LUK nie pasuje i brać tylko Sachsa, więc już sam nie bardzo wiem o co chodzi. :roll:
Teraz spojrzałem na Allegro i widzę, ze komplet sprzęgła z dwumasą (koło, łożysko, docisk i tarcza) mogę mieć za 1000zł. Tak więc różnica niecałych 400zł i się zastanawiam czy jest sens się w to bawić. Po pierwsze ciężko znaleźć koło w dobrym stanie, trzeba je zawieźć i zabielić. Jak się źle zabieli to może się ślizgać, do tego nie wiem po czym poznać czy koło jest ok czy nie.
Nie mam zamiaru już auta podkręcać, tyle ile mam mi wystarczy, a momentu mi nie przysrosło na tyle, żeby dwumas tego nie wytrzymał. Do tego głównie trasy, więc nowy dwumas spokojnie powinien 100- 150 tyś., a że auto ma już 305 tyś. km to nie sądzę, żebym zrobił nim więcej niż te 400-450 tyś. km.
Także stwierdzam, że chyba dla mnie zabawa dla 300-400 zł zysku nie jest warta zachodu. Nie wiadomo też czy mi się spodoba jazda na jednomasie. :P
Kolega Kimoch pisze w ogłoszeniu, że sprzęgło to oryginalny LUK. Wcześniej było wspomniane, że LUK nie pasuje i brać tylko Sachsa, więc już sam nie bardzo wiem o co chodzi. :roll:
Komentarz